Fredag!

Hej!

Igår så var jag, Fabian och Nina på storheden och shoppa till hennes bebbe :) sen efter ett tag kom Andreas och hämta Fabian. Nästa gång ska jag ta med vagnen eller bärselen ;P
Vi fortsatte shoppandet, jag hittade massor med kläder som jag ville köpa till Fabian men det blev inget!
Nina hittade jätte söta kläder till bebbe. Det var riktigt trevligt igår, tack gumman <3

Sen skulle vi ut på prommis men blev inget.
Hamnade i soffan hela kvällen med huvudvärk!!
Jävligt jobbigt iaf.

Fabian håller på somna i sängen och Andreas är hos läkarn, jag sitter hära och ska börja städa.
Ikväll ska vi iaf på middag hos svärföräldrarna, gott och mysigt.

Snart kommer min mamma och dom hem, jag längtar!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0