Söndag..

Hellu!

I helgen har det varit en trevlig helg.
I fredags var vi först hos svärföräldrarna, vi fick middag dära :) så gott det var, lax och potatis!
Sen efter det for vi till Dessan och hennes familj och hade idolmys.
Igår tog vi en långsovmorgon och sen gjorde jag mig klar för 30 års fest som var en överrasningsfest för Andreas kusin som fyllde år.
God mat och trevligt var det, sen efter nån timme så for vi och lämna Fabian hos min moster som var där i två timmar, vi for tillbaka till festen.

Idag tog vi en ny sovmorgon och myste på :) Sen for till storheden och köpte våtservetter. Efter det for vi och bytte tillbaka till våran bil som har stått hos svärföräldrarna i garget och tinat upp!
Sen hem och gjorde middag och blåbärsmuffins :) Nu ser vi på film och myser.

I veckan ska vi träffa Marina från gbg som är uppe på jobb, 2 månadskontroll med fabian, gratta Decibelle som fyller år imorn, sen ta prommenader och vara med marita!

Om ca en vecka kommer mamma och Dick hem från thailand, då ska vi dit och hälsa på. Mamma har ju inte sett Fabian på tre veckor då.

Snart är det julafton, det ska vi först till boden och hälsa på pappa och Gunvor! Efter det åker vi till Fabians farmor och farfar och fortsätter firandet. Juldagen ska vi till mamma och fira, för då kommer faster prins Liam och hans föräldrar.

Idag blir Fabian 6 veckor, gud så fort det går.
Att bli mamma är det bästa som har hänt mig, lyckligast är jag!
Gud så fort det går, saknar faktiskt alla sparkar och sånt i magen. Ett syskon till Fabian ska det självklart bli men först ska jag njuta av hans tid innan det blir tal på syskon.

Mamma älskar dig fabian och självklart din pappa, vi gör allt för dig! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0