Tisdag...

Hallojsan!

I helgen så har vi varit hemma och hos svärföräldrarna, mys helg!
I söndags tog jag tag i städet men fick avbryta det för att fara till maxi och köpa maggrejs till lillhjärtat som var förstoppad.

Imorn kommer min mamma hem, då ska jag hämta dom från flyget. Tänkte att Fabian skulle få följa med, innan det ska vi bjuda på middag till blom och Isabelle. Sen far jag och Fabian och hämta hem dom :) som jag har saknat dom <3

På torsdag ska jag och Fabian till stan med Josefine och Alvina och bara mysa på :)
Sen har vi fredag som vi ska tillbringa uppesittarkvällen hos mormor och morfar!

Julafton ska vi först tillbringa hos pappa och Gunvor sen far vi vidare till svärföräldrarna och firar julen :) På juldagen ska vi vara hos mamma :) så mysigt, men jag har ingen julkänsla!

Inatt har Fabian sovit i vaggan inatt och somna vid 2 :) och sov till 8 och ville ha mat.
Nu ska jag göra mig klar och invänta fastersprins!

Älskar mina killar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0