Återträff!

Igår var det återträff med föräldragruppen, det var riktigt trevligt.
Sist var det vi alla hade magarna kvar, nu hade alla bebis. Sååååå söta var dom små knyterna :)

Två av barnen har vi sett tidigare, Thyra och Spencer har vi sett! Spencer såg vi när var på BB han kom två dagar efter Fabian, och Thyra har vi sett några ggr. Hon och hennes mamma prommernar vi med.

Ja igår så lämna vi Fabian hos hans farmor och farfar så vi kunde börja med maten till dopet som är på lördag, idag ska jag och malin göra tårtorna och ställa i ordning i lokalen.
Börjar som bli nervös :)
Nu har vi äntligen bestämmt gudföräldrar, Andreas lillebror blir gudfar och min moster blir gudmor.
Först hade vi tänkt att ha bara gudfadrar, min lillebror och Andreas lillebror, men då ville inte min bror bli det.
Det var synd men man kan inte tvinga han till nå. Så då frågade vi min moster och hon blev jätte glad :)

Det kommer kring 70 gäster så vi blir många, synd att inte min farmor kommer. Hon opererades i torsdags, hon har aldrig träffat Fabian ännu, hoppas att hon kommer till lule eller vi åker upp till henne med min pappa. Som ni inte vet så bor min farmor i Finland och pratar bara finska. Jag kan inte finska så om jag ska åka upp måste min pappa eller min farbror med så dom kan översätta! Jag hade vela kunna finska så jag kan prata med hon, min farfar var den som kunde finska men han dog var snart 12 år sen, men han kommer att vara med i kyrkan. Han övervakar mig och min familj plus att jag har ett kors som jag har fått av farmor som tillhörde farfar!

Fabian var så trött igår och gnällig, men han somna efter 23 och sover ännu, inte vakna nån gång och vilja ha mat. Så när han vaknar är nog jätte hungrig :) hoppas att han börjar sova så varje natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0