Egoistisk

Just nu ska kan jag känna mig egoistiskt, men det borde man få göra!
Jag som alltid har tänkt på alla andra innan jag har tänkt på mig själv, just nu så måste jag få göra de, för jag mår inge bra! Jag finns för alla mina vänner dygnet runt, men jag måste få själv lite uppmärksamhet, det får jag av dom flesta och stöttar mig just nu, Tack!

Men dom vännerna som jag har funnits för dygnet runt och sen struntat i allt, dom visar sig vara bara ytliga vänner! Jag kan vara trevlig mot dom, men det finns inge mer där. Självklart blir ju alla äldre och skaffar sig sambo,barn och sånt, men man behöver inte prata med varandra varje dag, men när det finns tid! Jag tycer att man ska kunna lita på sina vänner, kunna prata om allt men det är många som pratar bakom ens rygg, varför inte säga det rakt ut????
Men det känns så pissigt med dom vännerna, för vi hade jävligt roligt och de, jag orkar inte ödsla min tid med dom nå mer!

Jag har några få vänner som finns just nu, när allt känns jobbigt med det mesta. Måste bara påpeka att jag är lycklig med Andreas och Fabian men vi har problem just nu. Jag tror dom flesta förhållanden har en kris.
Som sagt så måste vi jobba för de, vi MÅSTE de!



Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vad jobbigt, hoppas det blir bättre mellan er :) Kram

2012-01-20 @ 09:12:36
URL: http://jeanettefallstrom.blogg.se/
Postat av: Elina

tack, jo det hoppas jag med :) kram

2012-01-20 @ 13:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0