Gravditeten!

Min graviditet var riktigt jobbig, när vi plussade så började jag må illa och började spy, men jag tänkte att det brukade sluta vid v.12 men för mig fortsatte till v.36 tror jag de var. Men foglossningen började vi typ v.19 och det blev bara värre och värre, tyvärr. Vissa dagar kunde jag knappt ta mig upp ur sängen.
blev sjukskriven 2 veckor innan jag skulle gå på havandeskapen, men jag hade inte jobbat sen mitten på juli. Så jag jobbade bara två dagar efter min semester sen sjukskriven. Ont i fogarna och fötterna, jag grinade i två dagar, dom dagarna jag jobbade, hade så ont i dom. Sen hade jag förvärkar i 2 månader innan också, dom var nästan värre en mensvärk. Så JAG tyckte att jag hade en jobbig väg till Fabian kom. Men sen när han kom så glömde man NÄSTAN bort de, hoppas att nästa är inte lika jobbig!

Fötterna lungnade ner sig men hade ont i dom.
Fogarna kan jag känna av ännu, det har gått 11 veckor nu. Men det ska jag träna bort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0