Han städade!

Jag var så arg igår så jag ringde Nina om vi kunde fara till storheden, det gjorde vi. Vi åt på max och pratade. Tack för pratstunden gumman <3
Det behövdes att få rensa tankarna om allt, det tär på en hela tiden. När jag kom hem så Fabian och sov och Andreas städade.
Han förstod inte riktigt varför jag var sur, men jag försökte förklara för han att det är de är jobbigt att att vara mamma till han, jag vill gärna ta hand om han nu när han åt. Men han kan inte bara ligga på sofflocket, han är världens bästa pappa till Fabian men han kan inte ALLTID lämna allt till mig, jag behöver också andrum från hemmet, men inte från Fabian!
Ni som läser kanske inte förstår hur jag menar men jag skriver bara av mig mina tankar!

Har just kommit in från en prommis, skönt är det att gå direkt på morgonen ska försöka gå när jag och fabian har vaknat och ätit :)
Undra vad som händer idag, hade behövt fara och hämta dopkläningar så vi kan bestämma oss vilken vi ska ha, dopet är ju om 1 ½ vecka kvar till dopet, måste börja handla allt och börja baka och laga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0