Hockeykväll!

Ja vad ska jag säga? Andreas säger att han ska bättra sig, jag hoppas det iaf. Vill inte förlora han iaf, han är min stora kärlek och pappa till mitt barn! Fabian kan inte få bättre pappa, han ställer upp direkt om jag behöver hjälp med nå.

Men han måste bättra sig i vårt förhållande, han har lovat det! Men allt är inte hans fel, det är även mitt fel. Jag kanske har för höga krav och jätte dåligt humör. Jag ska också bättra mig inte bara han!
Vi båda måste kämpa, annars har vi inte jobbigt. Vi har roligt och kan skratta tillsammans.
Men vi behöver spendera tid själva, som tur är att vi har våra föräldrar som vill vara med Fabian i några timmar!
Han är dom bästa mor- och farföräldrar <3

Igår var mesta tiden hemma, var en sväng till storheden och sen till mamma. Vi for hem och såg på tv, myste med Fabian :) sen for killarna iväg och körde Linda och pratade med Blom. Fick lite tid för mig själv hemma, skönt var det, men jag sakna Fabian!

idag ska vi till min moster och kusiner och leka med dom, så mysigt :) sen är det hockey ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0