Njutning!

För er som vill liva upp förhållandet eller njuta själv på egen hand!

För dig som vill ha mer lust och njutning i ditt liv


Har varit hos svärföräldarna och ätit middag, sen myste dom med Fabian :) Andreas sov bara och jag såg på tv.
Lägenheten vi var och titta på var skit fin, hon ville tänka tills söndag. Då får vi också tänka om vi vill byta lägenhet, jag är sugen. Men jag trivs hära och i den andra lägenheten är det så man kan rakt ut från balkongen ut till gräset, det kan man inte i denna lägenhet.

Imorn ska jag, Fabian och Nina till Jeanette och Liam, det ska bli så trevlig.
Sen ska vi se hockeyn och mysa på, han ska ha få på sig sin luleå hockey bodyn!

Nu ska vi prova att söva Fabian!

Så godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0