Skärpning Elina!

Måste bli bättre på att skriva i bloggen, vill verkligen det, men ibland finns det verkligen inte tid för det.

I lördags var jag och Andreas ute och åt på waldorf och hade en myskväll. Men som barnledig så vet man inte vad man kan göra, Fabian var hos sin farfar och farmor och skulle sova dära. Det var tomt utan han men samtidigt så behövde vi ensamtid som ett par och inte bara som föräldrar! Som föräldrar så MÅSTE man få tid med varandra och pyssla om förhållandet.
Vi ångrar inte att vi har skaffat Fabian, han var så välkommen och älskad.
Efter vi har pysslat om varandra så fick vi lite tråkigt så vi gick till en granne!


Vi gick över till en granne, vi satt bara och surra, jag drack nån öl! Men mitt hjärta han var helt nykter och var trevlig med oss.
Jag skulle inte dricka men det såg så gott ut så det blev att jag drack.
Som föräldrar så MÅSTE man få tid med varandra och pyssla om förhållandet.
Vi ångrar inte att vi har skaffat Fabian, han var så välkommen och älskad.


Fabian han växer och växer, väger snart 6 kg och är nästan 60 cm, det går så fort med allt.
Men jag är nog den lyckligaste mamman, han är mitt ljus i vintermörkret. <3
Nu sitter han och surrar i babysittern så söt man kan vara!

Nu ska jag städa vidare och tvätta, skönt med tvättmaskin i lägenheten!

Senare idag ska vi fara titta på en lägenhet som vill byta med oss, hon med andra lägenheten har just varit och titta på våran! Får se hur vi gör, vi får billigare lägenhet och med ett garage för mindre vad vi betalar nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0