Sömn!

Jag och andreas har gjort så att jag sover på natten och han är vaken OM Fabian är vaken längre, men nu senaste så har han somna vid 0-2 och sen får A sova längre på morgonen, och jag kliver upp med F om han vaknar vid 6-8 och ska ha mat och oftast brukar F somna om och jag är vaken, så då brukar jag göra annat!
Men jag får jätte dåligt samvete varje kväll jag ska lägga mig, det känns som att jag sviker F, men han är det jätte bra med sin pappa, och han har ju två pigga föräldrar ist för en trött mamma. Men såhär är det, jag är kvällstrött och A är morgontrött så det är därför vi har denna uppgörelsen, F mår bra och vi med när vi har denna uppgörelsen.

Tycker att det är helt okej när A ändå är hemma och sen hjälper han till väldigt mycket, hade A jobbat så hade han fått ta F nån dag under helgen, men jag vill att han A ska bli frisk så han kan börja jobba och så.
Vi hjälps åt med det mesta om F.

Om vårat problem vi har/hade, han har blivit jätte duktig. Gör mycket som jag inte begär att han ska göra. Han vll kämpa och jag vill. Så vi gör all i våran makt att kämpa, vi har våran ledstjärna som hjälper oss, våran underbara son <3

A städade hela lägenheten i lördags medans jag var på stan och luncha med Marita, fast jag bad han bara plocka bort från vardagsrummet, blev helt paff när jag kom hem. Vikt tvätten och plockat i köket :) Han överraskade mig, såna små saker gör en verkligen glad.
Jag började med maten och så, sen kom Nattis och Cribbis som skulle se hockey och äta middag hära. Nattis myste med F och killarna såg hockeyn, jag gjorde maten :) sååååå jävla gott var det.

Efter allt for vi ut och gjorde inget typ, F somnade vid 11 och sov till 8, skönt var det! På söndagen skulle A fara till Skeå, men jag ville följa med. Men kände inte att F skulle sitta babyskyddet så länge bara, vi skulle bara fram och tillbaka. Hade varit annorlunda om vi skulle hälsa på nån.
Så jag pratade med mamma om hon ville vara med F och det ville hon, så vi for och lämna av han och sen hämta A`s pappas bil. Sen började bilfärden till Skeå, när vi kom till Skeå så gick vi in på Barnens hus och sen gjorde vi de skulle göra.
Åt på krysset och sen rulla vi hemåt, stanna i pite på dollar, hittade massa fint som jag ville ha.
Vi hämtade F och sen lämna bilen, vi for hem och myste sen.

Vi behövde det, vi hade roligt och myste men vi sakna FABIAN sååå mycket!

Idag ska vi handla det mesta till dopet och sen börja med allt imorn, full dag imorn. Först efterkontrollen, föräldragrupps återträff och sen matlagning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0