Tvåbarnsmamma?

Just nu så känns det som att jag är tvåbarnsmamma, jag är så irriterad på Andreas just nu.
Att vara mamma till Fabian är gladligen, han är ju min son. MEN att vara mamma till Andreas är inte min uppgift, han är min sambo och fästman. Jag vet att han har ont, men jag städar och han stökar ner hela tiden, jag plockar och sånt. Igår så skrubba jag köksbänken och de, ber han alltid ta bort smulor och sånt, nu när jag kom in i köket så hade han inte gjort, min stubin brann på en gång. Jag har bett han göra saker och dom är inte gjorda ännu, jag blir galen på sånt!

Jag gör gärna allt hemma men vill ha nå igen och inte bara städa, laga mat, diska, tvätta, vara mysig och mamma åt han. Hade han jobbat och de, så hade jag inte brytt mig. Men varje månad så är jag orolig om pengarna räcker till allt, det gör dom!

Känner jag behöver andrum från allt, men nästan inte Fabian iaf!

Tack för mig!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Jag vet hur det är, karlar du vet haha ;)

2012-01-16 @ 22:39:49
URL: http://jeanettefallstrom.blogg.se/
Postat av: Elina

Tur att jag inte är ensam då ;p men när jag kom hem igår så hade han städat!

2012-01-17 @ 10:06:34
URL: http://matinlompolo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0