Vänner!?!

Ibland undrar jag vilka som är ens riktiga vänner, många har man glidit ifrån, sagt bort vänskapen, tagit upp kontakten igen och har fått nya vänner!
Några av mina vänner har varit väldigt bra vänner, men dom har typ försvunnit. Man är snäll och ställer upp hela tiden, sen slutar dom höra av sig. Dom blev glada för min skulle när jag blev gravid och det. Nån månad innan jag födde Fabian så sluta dom helt att höra av sig, det kallar jag inte riktiga vänner. Dom har man varit så nära vänner och gjort mycket med dom. Men men, jag orkar inte ödsla min tid med dom nå mer, kan vara trevlig mot dom och så. Ska ens vänner snacka skit bakom ens rygg och utnyttja en?
Jag har några vänner som jag litar fullt ut, dom är mina riktiga vänner :)

Jag har vänner så det räcker just nu, plus att jag har min familj att tänka på.
Fabian han gör så jag vill leva livet på riktigt, han är min ljus i den mörka tunneln <3

Jag är så glad att jag har fått tillbaka min kontakt med gravida Nina, hon ska ha 9 mars som hon har längtat efter ett barn. Äntligen får hon sin med sin Micke. Hon är så glad och lycklig.
Jag har hjälpt henne att köpa massa saker som är bra att ha till bebisen. Hon är såååå stor om magen, det är så fint att vara gravid, på mig såg det ut som jätte panda som bara var tjock. Saknar att vara gravid, vill känna sparkarna och sånt.
Nina när du läser detta så vet du att jag ställer upp fullt ut om det är nå!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0